We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Police truck (Dead Kennedys)

by Fracaso Escolar

• Streaming + Download

Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

name your price

1.

about

Fracaso Escolar va sorgir al 1999, arrel d'una idea que vam tenir viatjant de Lleida a Tremp, tot comentant com li estava afectant a l’Albert la nova reforma educativa, la de la ESO.

Els tres teníem els nostres grups: el David tocava amb Els Porcs Olímpics, un grup de punk hardcore, i amb Efecto 2000, un projecte paral·lel a lo Black Flag però encara més lisèrgic. El Manel tocava amb els Krush, que feien hardcore metal i van gravar una maqueta al Sounder’s de Lleida. I l’Albert tocava la bateria amb Immortality, un grup heavy que anunciava les seves gires inexistents amb folios de llibreta penjats pel poble. Quan els Immortality es van separar, l’Albert va passar a ser el baixista de Krush, i quan els Krush es va separar, l’Albert i el Manel es van quedar sols tocant a casa seva.

Total, que un solejat dissabte de tardor ens vam reunir els tres, amb uns col·legues més que van col·laborar amb les lletres i donant-li al play+rec i a l’stop. Pel matí vam composar les cançons, i per la tarda ho vam gravar en un cassette TDK de 60’ on hi havia el primer de Korn...i allí ho vam deixar, musicalment parlant, fins que 13 anys després vam reprendre l’activitat.

D’aquella gravació només ens vam quedar amb “No sé estudiar”, que apareix al nostre primer disc de 2014, “Torna’t boig”. I ara recuperem aquesta versió de Dead Kennedys, directament d’aquella cinta que vam gravar al ’99.

credits

released November 20, 1999